שלום וברכה,
אני שומע שיש הרבה דברים בין השורות שלא נכתבו בשאלה.
וכנראה יש כוחות שונים וכיוונים שונים לביקורים אלה.
החובה היא לכבד את ההורים.
על אחת כמה וכמה כאשר הם עושים טובות רבות לילדים.
וצריך לבחון שני דברים:
א. מה באמת מכבד אותם, ועד כמה הם באמת שמחים ורוצים שהילדים יבואו לחגים.
ב. עד כמה זה קשה לילדים לבוא, וגורם למתחים ולקשיים רבים.
ולאזן בין שני הכוחות האלה.
לבוא, אבל אולי פחות, אולי לזמן קצר יותר וכדו'.
תלוי במצב.
האם אתם יכולים ללכת בדרך זו?
כל טוב
יובל שרלו
הרב יובל שרלו, ראש מרכז האתיקה בצהר
לקריאה נוספת: